Sunday, June 15, 2008

II ~ 2



Aku manusia..yang punya hati dan perasaan.. Selayaknya aku benar-benar kau sayangi sebagai seorang manusia yang bergelar perempuan. Kerana sesungguhnya terlalu banyak dan besar pengorbanan yang mampu aku berikan andai aku menyayangi seseorang insan..


Kau tak kan tau..
Kian kering airmata ini menangisi kehidupan yang terlalu menguji kesabaran. Kau tak kan tau saban hari hati ini terlalu ngeri untuk menghadapi segala kemungkinan keesokan hari.

Kau tak kan tau..
Betapa sakitnya hati yang kau lukai demi hanya untuk membahagiakan mu. Apa lagi yang tak ku perbuat untuk dirimu? Apa lagi yang kau ingin aku korbankan...?

Kau tak kan tau....
Kerana, demi kasih sayang ini pada dirimu... aku relakan hati terus diluka. Aku relakan tiap harapanku kau anggap sekadar gurauan cuma.. Aku relakan kau tetap terus bertakhta bak sultan bermaharajalela disinggahsana.

Sungguh kau memang tak bertimbangrasa.. ©

No comments:

Blog Widget by LinkWithin